Politica de confidențialitate a Totix Software

1. Introducere

Această politică de confidențialitate are scopul de a vă ajuta să înțelegeți mai bine modul în care colectăm, folosim și stocăm informațiile dvs. personale, în acord cu Prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protecţia datelor”) și aplicabil de la 25 mai 2018, - indiferent că sunteți un comerciant sau un utilizator final care utilizează licențele, aplicațiile sau serviciile Totix Software (împreună, "Servicii"), un magazin care utilizează tehnologia noastră, sau dacă pur și simplu vizitați acest site. Utilizând oricare dintre serviciile Totix Software, sunteți de acord cu termenii acestei Politici de confidențialitate și, după caz, cu Termenii și condițiile Totix Software. Putem actualiza din când în când această politică de confidențialitate pentru a reflecta, de exemplu, modificările practicilor noastre de confidențialitate sau din alte motive operaționale, legale sau de reglementare. Dacă vom efectua modificări semnificative la această politică de confidențialitate, vă vom informa despre astfel de modificări prin publicarea politicii revizuite pe acest site web și, dacă este cazul, prin alte mijloace. Continuând să utilizați acest site sau serviciul de asistență după ce aceste modificări sunt postate, sunteți de acord cu politica revizuită.

2. Informații de la comercianții cu magazine pe Platforma Totix Software

Dacă sunteți un comerciant, cumpărătorii dvs. trebuie să înțeleagă cum Dvs si Totix Software le colectează și prelucrează informațiile personale. În consecință, dacă utilizați Serviciile, sunteți de acord să publicați o politică de confidențialitate actualizată și exactă pe magazinul dvs., care respectă legile aplicabile afacerii dvs. De asemenea, sunteți de acord să obțineți consimțământul de la cumpărătorii dvs. pentru utilizarea și accesarea informațiilor lor personale de către Totix Software și alte părți terțe, în vederea respectării Legislației naționale și europene în vigoare privind protectia datelor cu caracter personal.

Ce informații colectăm de la magazine și de ce?

Când colectăm informațiile?

Colectăm informații personale atunci când vă înscrieți pentru Serviciile noastre, atunci când accesați Serviciile noastre de pe site sau din aplicația de support sau ne cereți diverse servicii pe e-mail.

Cand si de ce partajam aceste informații cu terți?

3. Informații de la cumparatorii din site-urile comercianților

Ce informații colectăm de la cumparatori si de ce?

Pentru a evita orice îndoială, orice procesator de plata integrat pe Platforma Totix Software este un Serviciu terț, către care vom transfera datele de card și de plata, la cererea Comerciantului. Platforma Totix Software nu va citi și nici nu va stoca datele de card și nici date despre sumele plătite. Serviciul de procesare de plăti electronice este un serviciu contractat direct intre magazinul comerciantului și procesatorul de plăți. Totix Software asigura integrarea între servicii și nu stochează acest tip de date.

a. În cazul în care comerciantul optează pentru activarea unui serviciu de curierat.

Pentru a evita orice îndoială, orice curier integrat pe Platforma Totix Software este un serviciu tert catre care vom transfera datele comenzilor transmise de comerciant. Între comerciant și curierul ales exista un contract care tratează modul în care respectivul terți prelucrează datele personale încredințate.

b. In cazul in care comerciantul opteaza pentru integrari cu softuri terte de tip ERP sau de facturare, prin contractul direct între comerciant și compania terta, se va stipula ca datele personale ale clienților transmise acestor operatori sunt prelucrate conform normelor GDPR în vigoare.

c. In cazul in care comerciantul opteaza pentru integrari cu softuri de afiliere sau de re-targetare a vizitatorilor, prin contractul direct între comerciant și compania terta, se va stipula ca datele personale ale clienților transmise acestor operatori sunt prelucrate conform normelor GDPR în vigoare.

d. In cazul in care comerciantul opteaza pentru integrari cu platforme de social media, prin contractul direct semnat sau prin bifarea Termenilor și Condițiilor de pe respectivele platforme, se va stipula ca datele personale ale clienților transmise către aceste platforme sunt păstrate și prelucrate conform opțiunilor personale ale userilor. Totix Software actioneaza la comanda directă a comerciantului, și nu își asumă răspunderea pentru modul în care acești terți manipulează datele încredințate.

e. În cazul în care comerciantul optează pentru deschiderea unui cont de analiza a datelor la Google Analytics, prin contractul direct semnat sau prin bifarea Termenilor si Conditiilor aferente acestui soft, se va asigura ca datele personale ale clienților transmise către aceste platforme sunt păstrate și prelucrate conform opțiunilor personale ale userilor. Totix Software actioneaza la comanda directă a comerciantului, și nu își asumă răspunderea pentru modul în care acești terți manipulează datele încredințate.

f. Orice integrare cu un serviciu terț presupune existenta unui contract direct între Comerciant în calitate de operator de date personale ale clienților proprii si tertul împuternicit să prelucreze datele respective. Totix Software actioneaza numai la comanda expresă a comerciantului și nu își asumă bresele de Securitate petrecute în interiorul companiilor terte imputernicite aflate intr-o relatie contractuala directa cu comerciantul.

g. Pentru datele pe care comerciantul le colecteaza în magazinul propriu, și la care Totix Software are acces în procesul de mentenanta sau asistență tehnica, ne conformăm obligațiilor ce ne revin în calitate de imputerniciti, suntem responsabili de asigurarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate.

Cand si de ce partajăm aceste informații cu terti?

Totix Software colaborează cu o varietate de terțe părți și furnizori de servicii pentru a ajuta comercianții să beneficieze de Servicii și este posibil să le partajăm informații personale pentru a le sprijini.

Cu cine partajam informatiile?

4. Informații de la vizitatorii website-urilor Totix Software si a userilor care solicita suport și asistență tehnica

Ce informații colectăm și de ce?

Pe măsură ce vizitați sau navigați pe site-urile Web Totix Software, colectăm informații despre dispozitivul și browserul pe care îl utilizați, despre conexiunea la rețea, adresa dvs. IP și despre cookie-urile instalate pe dispozitivul de pe care navigați.

• De asemenea, colectăm informațiile personale trimise de dvs. prin orice funcție de mesagerie disponibilă de pe oricare dintre site-urile noastre ("Funcția de mesagerie").

• De asemenea, este posibil să primim informații personale atunci când formulati cereri de suport sau faceți alte solicitări către Totix Software prin intermediul oricăruia dintre site-urile noastre.

• Utilizatorilor de asistență telefonică, le colectăm numărul de telefon și alte informații personale pe care ni le furnizați în timpul apelului telefonic

• Utilizatorilor de asistență pe chat, le colectăm numele, adresa de e-mail, transcrierea chatului și alte informații personale pe care ni le furnizați în timpul convorbirii. Este posibil să solicităm de la dvs. în timpul convorbirii o verificare suplimentară a identității.

Utilizăm aceste informații pentru a vă verifica contul, pentru a vă oferi și a îmbunătăți serviciile noastre (pentru a vă ajuta sau pentru a vă întreține contul, dacă este cazul) și pentru a răspunde la orice întrebări pe care le aveți.

Când colectăm informațiile?

• Noi colectăm aceste informații când vizitați site-urile Totix Software, folosiți Serviciile oferite pe site-urile noastre sau ne angajați prin e-mail, formular web, mesaje instantanee, telefon sau postați conținut pe sau pe site-urile noastre (forum, blog, formulare de contact, și orice dialog de mesagerie). De asemenea, colectăm orice informație suplimentară pe care ne-o puteți furniza.

5. Informații obtinute din cookie-uri și alte tehnologii similare de urmarire

Ce este un cookie?

Un cookie este o cantitate mică de date, ceea ce poate reprezenta un identificator unic. Cookie-urile sunt trimise în browserul dvs. de pe un site Web și stocate pe dispozitiv. Atribuiți un cookie diferit fiecărui dispozitiv care accesează site-ul nostru web.

De ce folosește Totix Software cookie-uri și alte tehnologii de urmarire?

• Noi folosim cookie-uri pentru a vă recunoaște dispozitivul și pentru a vă oferi o experiență personalizată pe site-urile noastre sau prin intermediul Serviciilor.

• De asemenea, folosim cookie-uri ca parte a Serviciilor, de exemplu pentru a folosi coșul de cumpărături în magazinul online.

• De asemenea, folosim module cookie pentru a difuza anunțuri direcționate de la Google, Facebook, Bing și alți furnizori terți.

• Deconectarea: Puteți renunța la anunțurile direcționate difuzate prin intermediul unor furnizori terți, accesând pop-up-ul de preferințe asupra cookie-urilor care se afișează în momentul în care accesați site-ul.

• De asemenea, este posibil să folosim pe site-urile noastre, în comunicarea cu dvs. și în produsele și serviciile noastre tracking pixeli, url builder și alte metode de urmarire pentru a măsura performanța și angajamentul.

6. Integrări cu terte parti

Platforma Totix Software permite comercianților să își conecteze magazinele cu aplicații de la terțe părți pentru a modifica sau a oferi noi funcționalități în magazinul lor. Dacă nu este listat ca "Made by Totix Software", Totix Software nu este responsabil și nu deține controlul asupra modului în care funcționează aceste aplicații. Comercianții pot controla în cele din urmă ce aplicații aleg să utilizeze cu magazinele lor și sunt responsabili pentru a se asigura că respectă cerințele relevante privind protecția datelor.

7. Ce facem cu informațiile dvs personale cand se termina contractul?

În general, vom continua să stocăm copii de arhivă ale informațiilor dvs. personale în scopuri legitime de afaceri și să respectăm legislația națională și europeană privind protectia datelor cu caracter personal cu excepția cazului în care primim o solicitare de ștergere valabilă sau, dacă sunteți un comerciant, vă întrerupeți contul și informațiile dvs. sunt curățate în conformitate cu procesul nostru standard.

• Vom continua să stocăm informații anonime sau anonimizate, cum ar fi vizite pe site, fără identificatori, pentru a îmbunătăți serviciile noastre.

8. Ce nu facem cu informațiile Dvs personale?

• Nu vom distribui, dezvălui, vinde, închiria sau furniza în alt mod informații personale altor companii (altele decât anumitor aplicații terțe sau furnizori de servicii utilizați de comercianții) pentru comercializarea propriilor produse sau servicii.

• Dacă sunteți comerciant care utilizează serviciile Totix Software, nu folosim informațiile personale pe care le colectăm de la dvs. sau de la clienții dvs. pentru a vă contacta sau a le comercializa în mod independent clienților dvs. Cu toate acestea, Totix Software poate contacta sau comercializa clienților dvs. dacă obținem informațiile lor dintr-o altă sursă, cum ar fi de la clienții înșiși (de exemplu, dacă utilizează servicii de tip Totix Software)

9. Cum pastram în siguranța informațiile personale?

• Respectăm standardele din domeniul managementului securității informațiilor pentru a proteja informațiile sensibile, cum ar fi informațiile financiare, proprietatea intelectuală, detaliile angajaților și orice alte informații personale încredințate. Sistemele noastre de securitate a informațiilor se aplică persoanelor, proceselor și sistemelor informatice bazate pe managementul riscului.

• Realizăm audituri anuale de Securitate pentru a ne asigura că manipularea informațiilor personale se aliniază standardelor din industrie.

• Nici o metodă de transmitere prin Internet sau o metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Prin urmare, nu putem garanta securitatea absolută a informațiilor dvs. personale.

10. Drepturile persoanelor fizice

În calitate de cetățean european, aveți anumite drepturi în conformitate cu legislația în ceea ce privește datele dvs. personale, luând în considerare dreptul de a solicita accesul la, corectarea, modificarea, ștergerea sau limitarea utilizarii datelor dvs. Personale, dreptul la opozitie, dreptul de a depune o plangere si dreptul de retragere a consimtamantului. Dacă sunteți un comerciant, un partener, un vizitator al site-urilor Totix Software sau un utilizator al serviciilor de asistență Totix Software și doriți să exerciți aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact de mai jos.

În plus, rețineți că, în general, procesăm informațiile dvs. pentru a putea îndeplini contractele pe care le avem cu dvs. sau altfel, pentru a ne urmări interesele legitime de afaceri enumerate mai sus.

Dacă doriți să rezolvați un litigiu, trebuie sa va adresați Responsabilului de Securitate al Totix Software la adresa hello@totixsoft.ro

11. Controlul și Accesul la informațiile dvs personale

Totix Software înțelege că aveți drepturi asupra informațiilor personale și vă permite să accesați, să corectați, să modificați, să ștergeți, să portați sau să limitați utilizarea informațiilor dvs. personale.

• Dacă sunteți comerciant sau partener, puteți actualiza mai multe tipuri de informații personale, cum ar fi informațiile de plată sau de contact, direct în setările contului dvs.

• Dacă nu vă puteți modifica informațiile personale în cadrul setărilor contului dvs. sau dacă sunteți preocupat de datele colectate când vizitați site-urile web ale Totix Software sau dacă utilizați serviciile noastre de asistență, vă rugăm să ne contactați pentru a face modificările necesare.

• Dacă sunteți cumpărător și doriți să exerciți aceste drepturi, vă rugăm să contactați comercianții cu care ați interacționat direct - vom servi ca procesor în numele lor și vă putem trimite cererea numai pentru a le permite să răspundă. Este important să rețineți că, dacă ștergeți sau limitați utilizarea informațiilor dvs. personale, este posibil ca Serviciile să nu funcționeze corect.

Dacă aveți întrebări cu privire la informațiile dvs. personale sau la această politică sau dacă doriți să faceți o plângere cu privire la modul în care Totix Software prelucrează datele dvs. personale, vă rugăm să contactați Totix Software prin e-mail la hello@totixsoft.ro sau folosind detaliile de contact de mai jos:

TOTIX HARD SOFT SRL,

Str. Constantin Brancoveanu 119/A, Timisoara, jud. Timis cod postal 021901

In Atentia: Responsabilului pentru protectia datelor personale

Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.